Le faʻaaogaina ma le faʻatinoga o le graphite electrode

Muamua, o le faʻavasegaina o graphite electrode

ua vaevaeina graphite electrode i: eletise masani graphite electrode (RP);High power graphite electrode (HP);Fa'aeletise graphite eletise (UHP).

Lona lua, o le faʻaaogaina o le graphite electrode

1. Fa'aaogaina mo le fa'aauumu u'amea eletise

graphite electrode mea e masani ona faʻaaogaina i le ogaumu eletise uʻamea.O le ogaumu eletise uʻamea o le faʻaogaina lea o le graphite electrode i totonu o le ogaumu e faʻafeiloaʻi ai le taimi nei o loʻo galue, o le malosi o loʻo i le pito i lalo o le eletise e mafai ona ala atu i nei siosiomaga kesi e maua ai le aafiaga o le lafoaia o le arc, e faʻaaoga ai le vevela e gaosia e le arc e faʻafefeteina. .Ole tele ole malosi ole eletise, faʻapipiʻiina i graphite electrodes ma diameters eseese, e mafai ona faʻaaogaina faʻaauau, e faʻasaga i le fesoʻotaʻiga i le va o electrodes soʻotaga eletise.O le graphite o loʻo faʻaaogaina i le uʻamea e pei o mea eletise e faʻatatau i le 70-80% o le aofaʻi atoa o graphite i Saina.

csdbfg

2. Faʻaaogaina mo minerale afi eletise ogaumu

Faʻaaogaina mo le gaosiga o le ogaumu uʻamea ferroalloy, silikoni mama, phosphorus samasama, calcium carbide ma matte, lea e faʻaalia e le vaega pito i lalo o le electrode conductive tanumia i le moliaga, o lea e faaopoopo atu i le ipu eletise ma le arc eletise i le va o le moliaga. e maua ai le vevela, o le taimi nei e ala i le tau faʻasagatau e maua ai foi le vevela.

csdvdf

3.Mo ogaumu tetee

I le faagasologa o le gaosiga, o le ogaumu graphitization mo oloa graphite, ogaumu mo tioata liusuavai ma ogaumu eletise mo carbide silicon o ogaumu tetee.O le puleaina o meafaitino i totonu o le ogaumu e le gata o le faʻamafanafanaina, ae faʻapea foi le mea e faʻamafanafanaina.

sdvdfv

4.Hot oti lafo mate ma ogaumu gaogao faavevela ma isi oloa faapitoa

E tatau foi ona maitauina e aofia ai le graphite electrode, graphite mold ma graphite crucible 3 ituaiga o maualuga vevela mea tu'ufa'atasi, tolu mea graphite i le vevela maualuga, graphite e faigofie e oxidize combustion tali, o lea i luga o le vaega o le carbon layer o mea. , faaleleia le fausaga gaogao graphite tatala.

csdvfdb


Taimi meli: Aukuso-31-2022